Countomat

20 kwi 2012

224 zaległości wymiankowe

Lenia mam ostatnimi cczasy okrutnego i nijak nie mogę go przegonić.
Postaram się zaległości powoli wstawiać. Zacznę od...
Bożego Narodzenia...
Na wizażu organizowałam wymiankę świąteczną.
Głównym prezentem był naszyjnik dla Maqdy:

Z dwoma prezentami był problem, nie dotarły na czas, a jeden niestety przepadł w pocztowych czeluściach, wysłałam więc prezenty dodatkowe dziewczynom, które były poszkodowane.



Zdjęcia podkradłam z forum jako, że innych nie mam. Są podpisane przez autorki :)

Dalej w temacie BN ;)
Na drzwi zrobiłam takiż stroik na szybko, więc szału nie było ;)


Powstała też broszka:

Zaczęłam też kilka decou ozdóbek, które na dokończenie muszą poczekać kolejny roczek. No teraz to już bardziej pół roku ;)
Dzwoneczek:

Zawieszki:



Bombki:

I w końcu staary rok zamknięty ;)
Jeszcze dziś mam nadzieję zamknąć Wielkanoc i pokazywać już bieżące prace :)

Ps. Prezenciki z podaj dalej i candy potrzebują jeszcze chwilki czasu.
Przepraszam!

4 komentarze:

  1. Witam:-) Paczuszka z mojej zabawy "podaj dalej" dziś wysłana, a jak dotrze to mi napisz! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostalam awizo w piatek. Mam podejrzenia,ze to wlasnie paczka od Ciebie. W srode pojade dopiero odebrac,dam Ci znac jak juz ja odbiore:)
    Pozdrawiam cieplo
    Hania

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję że paczka dotarła! Wkrótce opublikuję "zawartość" na blogu.. Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)

Wyplatane Opowieści