Countomat

26 lis 2010

111

Rozdaję! Tak zimowo, dla ocieplenia klimatu ;)
Powód? A musi jakiś być? Może być taki, że sama wygrałam już kilka razy, więc czas się odwdzięczyć :)

Post numer 111, więc zapisy do 1.01.11 :)
Losowanie 2.01.11
Dla wszystkich tych, którym nie poszczęściło się w losowaniach Mikołajkowo/Bożonarodzeniowych i dla wszystkich na dobry początek roku :)

Do wygrania jedna z tych rzeczy, które widać ana obrazku (wygrywa tylko jedna osoba, no chyba, że... ;)):

Zestaw numer jeden: Kotek Mrycuś, jest dość spory: około 6,7cm wysokości. Proszę też o napisanie czym ma być: zawieszką do telefonu, brelokiem, broszką, wisiorkiem... Czy czymkolwiek innym, a może bez niczego i sama chcesz go przerobić? Zaznacz to w komentarzu :)

Zestaw numer dwa: zestaw "przydasi" do robienie kartek i innych ozdób, w wersji koralikowej oczywiście, na zdjęciu widoczne tylko kilka kwiatków, ale powstanie coś jeszcze, kwiatki, serduszka, gwiazdki, kto wie ;)

Zestaw numer 3: motylek. Wymiary: 5,5 x 4,5cm. tak jak przy kotku proszę o wybranie co mam z niego zrobić :) Warunek konieczny!!

Zasady:
1.Podlinkowane zdjęcie (do tej notki) w pasku bocznym bloga.
2. Komentarz pod tą notką :)
3. W komentarzu koniecznie wpisać, którą rzecz się chce dostać, z zaznaczeniem w jakiej wersji.
Komentarze nie spełniające wszystkich wymagań nie będą brane pod uwagę w losowaniu!

Pozdrawiam Wszystkich i powodzenia :)



29 komentarzy:

  1. jestem pierwsza hurrrra motylek mi się podoba jako bryloczek

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że tym razem szczęście, a następnie poczta (ehhh...) mi dopisze:)
    Gdyby się tak stało, to byłabym chętna na zestaw 2. Trudna to decyzja, bo wszystko piękne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapomniałam:) chętnie bym przygarnęła kotka-breloczek

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też sie zapisuję i trzymam kciuki za samą siebie w losowaniu:P (skromność) a chciałabym kotka jako brelok:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością przygarnę kotka - wisiorka! Taki z niego słodziak...

    OdpowiedzUsuń
  6. my tez się zapiszemy :) na zestaw numer 2, może szczęście nam dopisze... kto wie? :) Magiczne tworki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. motylek jest śliczny :)
    jako breloczek bedzie akurat dla mnie

    piękne rzeczy wyplatasz

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja wybrałabym zestaw nr 2, nie wiem jako co, po prostu mi sie podobają :D i pewnie gdzies zawisną

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Kochana:) JA poproszę o Koteczka Słodziaczka - może być zawieszką do tel.

    OdpowiedzUsuń
  10. Motylek śliczny więc czemu nie spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj!
    Dziękuję za zaproszenie i ustawiam się w kolejce po Kocurka, który będzie prezentem dla mojej wnusi, bo ona uwielbia i zbiera koty w przeróżnej postaci.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocurek breloczek mi się strasznie marzy, chociaż wszystko jest piękne *__*

    OdpowiedzUsuń
  13. To jeszcze ja tak na koniec się dopisze. Proszę o motylka ( Alusi się spodobał) w formie broszki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziekuje za odwiedziny;) Chetnie sie zapisuej na motylka.Piekna broszka by z niego byla.Pozdrawiam cieplo.

    OdpowiedzUsuń
  15. To ja wybieram motylka jako broszkę.
    A no i piekna ta twoja nowa szata graficzna.

    Pozdrawiam,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak tylko rozdajesz a ja nadal czekam na Twój adres.Chyba nie zaglądałaś do mnie i nawet nie wiesz........itd.Czekam .Aga.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczne wyplatanki robisz, nie mogłam się nie skusić i grzecznie staję w kolejeczce, a nuż się uda i wygram.
    Skoro już mogę wybierać, to grzecznie proszę o motylka.
    A jako, że chciałabym choć maleńką niespodziankę, to sama zdecyduj czym on zostanie.
    Pozdrawiam |Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo moj ulubiony motylek tutaj jest to i ja stane w kolejce moze mi sie poszczesci :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapisuję się do zabawy. Marzy mi się taki motylek jako broszka :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też chcę:D Motylaska brochę:)

    Pozdrawiam Joaś:)

    OdpowiedzUsuń
  21. To ja poproszę o motylka jako breloczek :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapisuję się :-) Motylek jako broszka :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dopisuję się do kotka, chciałabym by był wisiorkiem, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. It's a wonderful present! Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ja poproszę o zestaw 'przydasi' :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja spróbuję szczęścia. Poproszę zestaw 2.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)

Wyplatane Opowieści