Countomat

31 lip 2011

200... :D

... jako, że post 200 nie może być inaczej niż Rozdawnicowo :)

nie wiem co oddać, więc wylosowana osoba będzie mogła sobie wybrać co i w jakich kolorach (w miarę dostępności moich koralików) dla niej zrobić, może to być coś co już robiłam, a może być coś na zamówienie specjalne, czyli zgodnie z konkretnymi wytycznymi :)

Zasady jak zawsze, czyli komentarz i banerek z linkiem do mnie w pasku bocznym
:) osoby bez bloga proszone są o zostawienie w komentarzu maila.
Zapisy do ostatniego września :)

Co do nagród jeszcze to powodów jest tyle, że prawie na pewno nagród będzie więcej, może dla obserwatorów, może za każdą 50 komentarzy (jak się tyle uzbiera ;)), a może dla osoby, która wpisze 400 komentarz... A może dla każdej z nich! Nie wiem jeszcze sama... Okaże się pierwszego października :)

Udanej zabawy!



 Ps. Wstawiłam nowy banerek, do wyboru który kto woli :)

91 komentarzy:

  1. Czyżbym była pierwsza chętna?:)) http://robotkowetoiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja będę chyba druga. Co prawda bloga jeszcze się nie dorobiłam, ale z chęcią wezmę udział w candy skoro można wygrać Twoje cudeńka :)
    Mój email: klaudia.maczewska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce i życzę co najmniej 200 następnych postów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo chętnie stanę w kolejce po cukierasy ;];];] pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorowy zawrót głowy :) ramona52@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. 200 post ! Gratulacje!!:)
    zapisze sie z chęcią na cukierasy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dalszego pełnego pasji blogowania życzę i kolejnych dwusetek postów. Zgłaszam się i jednocześnie zapraszam na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. O to i ja się zapiszę:)
    scrap-olki@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne coraliki to i ja sie zapisze tym bardziej ze sliczne prace tworzysz
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również się piszę, pomysł już mam :)
    http://myartpasion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice gift! :)
    Blog: http://lilangkrea.blogspot.com/
    My etsy: http://www.etsy.com/shop/Gajzigo?ref=pr_shop_more

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię niespodzianki!!!!
    pozdrawiam
    aldonka40@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapisujemy się z wielką przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ZGŁASZAM SIĘ :) (napisz mi tylko proszę czy będzie się liczyło jeśli banerek mam na oddzielnej stronie na moim blogu dotyczącym candy na poziomym pasku meniu "YOUR CANDY")

    OdpowiedzUsuń
  15. To ja też chcę. Choć szczęścia mi w takich zabawach brak.

    OdpowiedzUsuń
  16. chętnie stanę w kolejce
    Marzena
    marzenacegielka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejnych postów 200 i jeszcze razy 200!!!
    Cukieraski bardzo chętnie przygarnę :)
    aga.waleria@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. dołączam się do zabawy
    www.antek-artystycznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. To i ja chętnie się dopiszę :) bilq-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ustawiam się w kolejce:)http://arts-ooak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiem czy mnie zapisało więc jeszcze raz staję w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo chętnie się przyłączę :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się i ja
    obserwuje jako agamlawa1
    mój mail agamlawa1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. zgłaszam się:) maja145kaja@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. to i ja się dopiszę :) I zapraszam do mojego candy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. To i ja się do kolejki ustawię :)
    olga.stiefel@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. To ja też chcę!

    dorota.pater@wp.pl

    Pozdrawiam,
    Dorotheaa

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo chętnie postoję w kolejce:)

    lala19876@wp.pl
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. I ja mam szczerą ochotę:-)))
    hannahstudio@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. zgłaszam się ;))
    loOovelyy@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. jeszcze ja:)

    kocica_92@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Staję w kolejce po ten zawrót kolorystyczny

    OdpowiedzUsuń
  34. Pisze sie i zapraszam na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo piękne i okazałe prace ocena na6 czekam w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja również spróbuję;)
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. zgłaszam się:) chciałabym spróbować wyplatania, nawet gazetkę sobie kupiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo piękne są takie prace przy użyciu rąk ludzkich napewno ocenana6 zduzym plusem zapisujęsię oile jeszcze można POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  39. Ustawiam się w kolejce po te cukieraski :) cud, miód malinka a może mi się poszczęści ???

    OdpowiedzUsuń
  40. i ja sie chcetnie ustawiam po te slodkie cukieraski,pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  41. z przyjemnością spróbuję szczęscia :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Dołączam do zabawy

    http://kreatywny-kacik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. i ja sie ustawiam w kolejce.... licze na szczescie w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  44. ustawiam się w kolejce i czekam na losowanie. :)
    pozdrawiam alusiek7@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. mmm piękności, wspaniałości:) Też staje do Candy:)
    www.pieluszkomania.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko
    Madziulka:)

    OdpowiedzUsuń
  46. przepiękne rzeczy więc też stanę w kolejce do Candy :)

    eternitka777@o2.pl

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam.Ja proponuję żeby wygrał co 60 a nie tali daleki400. Ale, staję skromnie jako 60 i serdecznie pozdrawiam.Marzy moi się koralikowanie i kiedyś zacznę.

    OdpowiedzUsuń
  48. Może u Ciebie szczęście mi dopisze na takie śliczności.
    Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  49. Kolejka coraz dłuższa i znów się wydłużyła przez moją osobę:)
    mikr13@wp.pl
    Cieplutko pozdrawiam:0

    OdpowiedzUsuń
  50. Też się zgłaszam i zapraszam na candy do mnie: http://czarna-kawa-bizuteria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Doczepiam się do ogonka i z niecierpliwością czekam na 1.10 ;)
    ania19954@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Pozdrawiam serdecznie.
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Jeszcze jaaaaaa:) Kasiu ja nie wiem jak to się stało,że nie mam Cię w liście swoich blogów. Tosz to wstyd! Przepraszam i obiecuję,że teraz będę do Ciebie zaglądać:D A na candy się zapisuję:)

    Buziaki Joaś:*:)
    http://joasiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. dopisuję się i czekam do pierwszego;)

    OdpowiedzUsuń
  55. I jeszcze ja z przyjemnością się dopisuje do tego ogonka... :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Dopisuje sie do kolejki:)
    tygrysieoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. I ja się zapisuję do kolejki :-) I zapraszam do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam się :)

    Może akurat upoluję koraliki na kolczyki staszowe :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja również chętnie się zapiszę i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja jestem bardzo chętna ;)
    moto-nika@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. To i ja ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam Mila

    OdpowiedzUsuń
  62. uległam nałogowi...i zapisuję się :)
    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  63. jestem chętna na twoje cukieraski, pozdrawiam anula22@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  64. no to i ja się na takie piękności zapisuję :) pozdrawiam paauliska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Zapisuję się z przyjemnością .Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Oj i ja się chętnie zapiszę do kolejki:)
    marcelinawojno@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  67. A bardzo chętnie się zapiszę:)
    Dziękuję za wizytę u mnie!!!
    Pozdrawiam serdecznie:)
    info już umieściłam: KLIK TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  68. Oczywiście się zapisuję : )

    jaga15@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Gratuluję wytrwałości w prowadzeniu bloga, ja dopiero raczkuję, pozdrawiam i ustawiam się w kolejce do losowania.

    OdpowiedzUsuń
  70. Obserwuję jako : Milusanka
    E-mail : kasiablek13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. Życze jeszcze duuuuuużo postów,nie ma znaczenia co mi przypadnie gdy mnie wylosujesz bo wszystkie Twoje pracki sa wspaniale-więc ustawiam sie w kolejce.Buziolki
    kaj07
    wem-kad@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. To ja Asia ze Słupska bardzo podobaja mi sie Twoje wszystkie prace aż brak mi słów. Może znajdzie się dla mnie maleńki prezencik? Grzecznie poczekam do października. Pozdrawiam

    urban.asia1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)

Wyplatane Opowieści