Countomat

26 sty 2013

250 Candy!!

Witajcie :)
Nie wiem czy ktoś czekał na nie, ale jak obiecałam tak robię.
Z okazji 250 posta ogłaszam rozdawnictwo.
Co chcę oddać?

Hm... Chciałam zrobić niespodziankę początkowo, ale chyba sama wolę jawne prezenty.
A jako, że przed ogłoszeniem trzeba było skończyć, to troszkę się przeciągnęło.
Tym bardziej, że uparłam się na coś sutaszowego.
Wydaje mi się, jednakowoż, że podołałam i powstał przesmaczny wisior "Wiśnie w czekoladzie" :) 


Sznureczki sutaszu w dwóch kolorach oraz brązowy skręcany, koraliki TOHO, nazw kamieni niestety nie pamiętam i miedziana zawieszka. Tylko tyle i aż tyle potrzeba było do jego stworzenia :)
Także, że jeśli znajdą się chętne (chętni? ;)) na przygarnięcie owego wisiora to zapraszam do ustawiania się w kolejkę :)

Jedyne ograniczenia jakie nakładam to wysyłka w obrębie Polski, niestety poczta poszalała za bardzo z podwyżką cen i posiadanie aktywnego konta na bloggerze.

To kto chce? :D
Wystarczy komentarz poniżej, choć jeśli ktoś podlinkuje banerek na blogu, czy na fb będzie mi bardzo miło :)



Tu jeszcze fotka na ręce, dla pokazania wielkości:


Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do wspólnej zabawy! :)

38 komentarzy:

  1. Pierwsza!
    Zgłaszam się :-)
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. No to ja druga :) Wisior w całej okazałości jest świetny, a ja jeszcze nigdy nie wygrałam żadnego candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 250? Sporo tego :) Ja dopiero zaczęłam przygodę z blogiem.

    Piękny wisior i bardzo okazały :)
    Ustawiam się w kolejce :)
    Cieplutko pozdrawiam.
    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ustawiam się w kolejce :) banerek na blogu w pasku bocznym.

    OdpowiedzUsuń
  5. 4 w kolejce:)
    Obok takiej okazji nie można przejść obojętnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo bardzo mi się podoba, również nie przejdę obojętnie i zgłaszam się do zabawy:) Ja oprócz wiśni jeszcze trochę jakby jeżynkowy akcencik tam dostrzegam;)Tam czy inaczej, bardzo apetyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Smakowity cukieras! Grzecznie ustawiam się do kolejki;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mmm fajniutki.Ja też ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie pyszności!
    Uwielbiam i wiśnie, i czekoladę - niestety ;-)
    Zaraz wstawiam baner u siebie!
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Z przyjemnością ustawię się w kolejce i zapraszam do siebie : Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też, ja też! Wisior jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rety, jaki duży, i jaki ciekawy! Zapisuje się rzecz jasna, banner w pasku bocznym na monifaktura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzę o takim cudzie :D Cudny wzór, udostępniam u siebie na FB i liczę na wygraną, lub podobną kopię :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja rowniez sie dopisuje do dlugiej juz kolejeczki:) smakowity kasek przygotowalas;)

    OdpowiedzUsuń
  15. o prosze, przepyszny ! ustawiam się w kolejce - uwielbiam wiśnie w czekoladzie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam słodycze a koło takiego cukieraska nie mogę przejść obojętnie:D
    http://pasjejustychy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. wisior mnie zachwycił:) śliczność pierwsza klasa.
    ustawiam się w kolejce, pozdrawiam i zapraszam na moje candy

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny wisior przypomina mi kwiat w pełni rozkwitu, bardzo chętnie go przygarne :) pozdrawiam
    dziob81@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne rzeczy tworzysz , zazdroszzce talentu :) pozdrawiam i życze wielu sukcesów
    megi1011@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam!
    Bardzo chciałabym taki wisiorek! Piękny jest! Banerek dodałam na mojego bloga (na http://bizuteria-wg-iliany.blogspot.com/)
    Pozdrawiam
    Iliana

    OdpowiedzUsuń
  21. ale cudo :)
    ustawiam się po nie :)
    zaobserwowałam i dodałam baner na swojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mniam, jasne, że ja też chcę! Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się :)
    Banerek tu: http://mirror-of--soul.blogspot.com/2013/02/konkursy.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Z wielką radością przyłączam się do zabawy i liczę na odrobinę szczęścia - bo wisiorek nietuzinkowy :)) Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem chętna przygarnąć takie cudo :)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. cudny dlatego z wielką przyjemnością zgłąszam się i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Jest cudowny! Zapisuję się i zapraszam na moje Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja chcę, ja chcę! :):):)
    Przy okazji zapraszam do siebie na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wisior przepiękny, widać, że czaso- i pracochłonny ;) Buziaki ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudeńko. Może trafi do mnie...
    mariola.wisnie@gmail.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Z przyjemnością biorę udział w zabawie:) Kto by nie chciał takich piękności:) I jeszcze ta nazwa cudna "Wiśnie w czekoladzie":) Pozdrawiam gorąco:)
    mail: fantazyjneupominki@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  32. Wisiorek jest cudny chętnie bym go ponosiła :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  33. Prześliczny wisior, polubimy się napewno. 26aniasz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się i ja;) Mam nadzieję, że zdąrzyłam;)
    Banerek na: http://akiriada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)

Wyplatane Opowieści