Countomat

1 mar 2013

251 Wyniki :)

Witam wszystkie uczestniczki candy :)
Bo to one dziś przede wszystkim tu zaglądają.

Postanowiłam nie urządzać losowania nagrody... bo:
- nie chciało mi się spisywać/numerować uczestników,
- nie chciało mi się wycinać losów,
- random jest wszędzie :D a ja lubię inaczej ;)

Zatem, przepraszam Was wszystkie serdecznie, ale zwycięzcę...



Wybrał mój Luby, nie wiem jak, gdzie, kiedy, skąd, dokąd i dlaczego, ale wybrało on Ilianę.
Której gratuluję, proszę o kontakt i mam nadzieję, że się nie pogniewa, że przesyłkę wyślę w poniedziałek najwcześniej :)

Pozostałym dziękuję za udział.
Pozdrawiam za to wszystkich i uczestników i obserwatorów, nowych i starych.
Dziękuję, że jesteście i zaglądacie mimo moich bardzo nieregularnych wpisów :)

11 komentarzy:

  1. Ojejku serio? No nie wierze. Pierwszy raz w zyciu cos wygralam ;) super!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach i dziekuje bardzo Tobie za candy, Lubemu za wybranie mnie i wszystkim dziewczynom, ktore bawily sie tu ze mna ;)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :)
    Przy okazji zapraszam do siebie na Candy

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę ogromnie, ale oczywiście gratuluję :-)
    Dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zabawę, zwyciężczyni gratuluję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)

Wyplatane Opowieści