Countomat

4 mar 2013

252 Podaj dalej :)

Witajcie :)
Dziś u mnie będzie inaczej, bo kulinarnie!
Na pierwszy ogień będą gofry!
Pyszne, z jabłkami i bitą śmietaną! :D
Kto głodny zapraszam :)
Robię je z przepisu na pancakes, które swoją drogą też uwielbiam :)
Prezentowały się tak:



To moja ulubiona wersja. Mus jabłkowy z dodatkiem cynamonu idealnie komponuje się z lekką bitą śmietaną. Palce lizać! :D

Druga sprawa to tytułowe podaj dalej :)
Dostałam kilka dni temu prezent od Sylwii z Uroczyska Luny:

Zatem najwyższa pora oglosić zabawę u mnie!
Podaję dalej i ja :)
Zgodnie z zasadami dwie pierwsze osoby, które zostawią komentarz pod tym postem i zgłoszą w nim chęć udziału w zabawie otrzymają ode mnie prezent - niespodziankę:)
Zapraszam! :)

4 komentarze:

  1. Fajna zabawa, a można podawać dalej też kosmetyki itp?
    a tymi goframi narobiłaś mi apetytu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdzie chyba nie ma ograniczeń do tego co to ma być. Zabawa polega na tym, że zgłaszająca się osoba dostałe prezent od kogoś, po czym u siebie na blogu ogłasza zabawę i podaje dalej dwa prezenty osobom, które zgłaszają się do otrzymania prezentu i po ich otrzymaniu ogłąszają zabawę u siebie na blogu i tak dalej, więc wydaje mi się, że jak najbardziej można :)

      Usuń
    2. W takim razie bardzo chętnie wezmę udział w zabawie :)
      podoba mi się wysyłanie takich niespodzianek :)

      Usuń
  2. ale smakowicie, jeszcze troche sobie popatrze a zgłodnieje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)

Wyplatane Opowieści