Countomat

13 kwi 2012

223 Wyniki :)

Witam wszystkie czekające na wyniki, przepraszam, że dopiero teraz, ale tak wyszło, że zamiast tułać się pociągiem 8h 11.04 jechałam dopiero wczoraj, dotarłam na miejsce dopiero o 20 i tak jakiś zleciało.

Nie przedłużając wygrała:
czyli Dasanda!
Gratuluję :)
Na razie nie ujawnię jak wygląda całość, zdradzę iż jest to naszyjnik :)
Czekam 7 dni na kontakt mailowy, później powtarzam losowanie :)

Obiecuję za kilka dni pokazać nowości :)

W zabawie podaj dalej prezenciki się  nadal tworzą, ale mój 3 tygodniowy wyjazd niestety dość spowolnił pracę:(
Pokażę też co dostałam:)

Pozdrawiam i życzę dobrej nocy :)

3 komentarze:

  1. Czytam i nie wierzę własnym oczom. Wygrałam moje pierwsze Candy :) Ale się cieszę. Zawsze uważałam, że nie mam pecha w piątek 13 a tu jeszcze wygrana dla mnie :) Jupi. Jeszcze prezencik na urodziny dostanę w sam raz. Bardzo dziękuję. Jestem tak szczęśliwa. Nie mogę uwierzyć w to :)

    Pozdrawiam :)
    P.S. e-maila już wysłałam, mama nadzieję, że doszedł :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuje za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Ci Dasanda =}
    A Tobie Dziękuję za zabawę i Zapraszam na moje Candy =}

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)

Wyplatane Opowieści