Countomat

11 mar 2012

222 podaj dalej cz. 2 i candy!

Dziewczyny z podaj dalej proszę i kontakt mailowy, oczywiście przepraszając za to, że tak długo się nie odzywałam w tej sprawie!
W mailu proszę o kilka preferencji: kolorystycznych, motywowych i co tam Wam jeszcze przyjdzie do głowy :)
Ja w zabawie tej dostałam takie cuda:
 Dziękuję, za nie gorąco i przepraszam, że chwalę się dopiero teraz :(


A jako, że taki ładny numer posta to candy!
Zasady standardowe z komentarzem pod i podlinkowaną informacją u siebie :)
A do wygrania coś co jest na tym zdjęciu:
Zaryzykuje ktoś? :D

Pozdrawiam
obiecuję pokazywać się częściej, gdyby ktoś tęsknił ;)

30 komentarzy:

  1. Ja! A spróbuj mnie nie wylosować... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja z miłą chęcią się ustawię do kolejki :) I pewnie- pokazuj się znacznie częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również chętnie przygarnę to cudeńko ;p
    Pozdrawiam cieplutko =}
    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak napisałam tak też zrobię czyli się zapisuje:)
    Jeszcze raz zapraszam też do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością się zapisuje i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. z radością stanę w kolejce , pozdrawiam serdecznie Ala

    OdpowiedzUsuń
  7. Ustawiam sie w kolejce i juz pisze do Ciebie maila:)

    OdpowiedzUsuń
  8. zapisuję się i zapraszam na moje Candy
    http://bizuteria-moniski.blogspot.com/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam niespodzianki a więc zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo chętnie biorę udział i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Również i ja zaryzykuję ;)

    hiperbola@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. zapisuje się i zapraszam chętnych na candy do mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Chcialam Przekazać informację, że KAthina zaproponowala na naszym blogu Hopmart, bardzo ciekawy temat wyzwania. Wybraliśmy temat "Światło". Dziękujęmy Ci bardzo za inspirację, zapraszamy Wszystkich na Wyzwanie, inspirowane przez Kathinnę.

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja się zapisuję :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. zgłaszam się, banerek dodany. :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bardzo chętnie zaryzykuję :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie zapiszę się na candy, bo ciekawi mnie bardzo wygrana :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się z przyjemnością
    znajac twoje prace to napewno jest cudeńko

    OdpowiedzUsuń
  20. Z miłą chęcią ustawiam się w kolejce i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Staję grzecznie do kolejki :)
    Pozdrawiam http://cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ooo, to dopiero niespodzianka :) A niespodzianki Madzia lubi :)

    Zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  23. chętnie zapiszę się do zabawy:)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  24. I ja przyłączę się do grupy ryzykantów :).

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję wyróżnienia w konkursie ,pozdrawaim serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne
    zapisuję się bo ja zaczęłam się koralikami zajmować a czegoś takiego na pewno nie potrafię wiec z chęcią bym przygarnęła do swojej malutkie kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawi mnie wygrany cukiereczek,więc się na rozdawajkę i ja piszę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)

Wyplatane Opowieści