Countomat

19 kwi 2011

172

Na konkurs U Agnieszki zrobiłam taki oto koszyczek z "dekupażową" pisanką (pierwsza jaką zrobiłam, w ogóle pierwszy mój deku toworek, no jeszcze kulka warstw lakieru mu trzeba ;) ) No i zdjęć dużo, bo mi się podobały i już ;) a koszyczek uszyłam z organzy, przyszyłam wiatki dokleiłam im środki, rączkę przewiązałam kolorową rafią :) wystarczyło jajo wrzucić do środka i gotowe!













Do tego koszyczek frywolny z drugą z kolei pseudodecou pisanką :)




Oba koszyczki zgłaszam też na wyzwanie koszyczkowe w Diabelskim Młynie :)

Nadal zapraszam też na Candy przydasiowo podkładkowe :)

2 komentarze:

  1. Jakie śliczne malutkie koszyczki :)

    Dziękujemy za udział w wyzwaniu na Diabelskim Młynie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)

Wyplatane Opowieści