Countomat

31 mar 2011

161

I stało się :)
Po raz drugi ogłaszam candy :)

Do wygrania dwie podkładki pod kubek, frywolne :) frywolne kolczyki (oczywiście będą z biglami, a nie tak jak na zdjęciu bez ;) ) oraz magnes, który zrobię pod indywidualne preferencje, także może być organzowy jak na zdjęciu, koralikowy, frywolitkowy :) oczywiście w miarę materiałów jakie posiadam i umiejętności :)

Osoba,która wygra dostanie też ode mnie garść przydasi dopasowanych do twórczości :)  Także zapraszam :)

Zasady znane: komentarz pod postem i banerek na blogu :)

Pozdrawiam ciepło i zapraszam do tej wiosennej zabawy :)

Ps. Kolczyki są według projektu Nami







Mała zmiana:  podkładki zaginęły gdzieś w pocztowych czeluściach, więc kolory można zamienić na zwykła białe, albo mieszanina białego, zielonego, żółtego i czarnego, tylko tyle kolorów posiadam ;) a kolczyki są wcale nie różowawe jak to na zdjęciu wygląda...

27 komentarzy:

  1. i ja też się ustawiam oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  2. beautiful, thanks for sharing!

    Hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
    http://pixiedustpaperie.blogspot.com/2011/03/april-kit-preview-day.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Również się dołączam do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też dopisuje eis do kolejki, podobają mi się Twoje frywolitki.
    Dzięki za odwiedziny.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze nigdy nie widział nic frywolitkowego "na żywo" a twoje prace są śliczne więc się zapisuję i czekam niecierpliwie na losowanie

    OdpowiedzUsuń
  6. zapisuje się i ja i przy okazji zapraszam do siebie na małe CANDY na edzia-goodies :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też chcę! Ten magnes jest przepiękny! Ja chcę! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jeśli można to ja też bym się zapisała:)
    magdalenas7000@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Może będę miała szczęście i wygram,bardzo podobają mi się frywolitki.Serdecznie pozdrawiam -mari. http://mari-sweetcarrot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna biżuteria, ekstra podkładki;-0
    Tak mało chętnych, taka duża szansa na wylosowanie;-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Na przydasie zawsze się zapiszę:):)
    pozdrawiam gorąco:)
    bozenas7000@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. I also sign up for these fine candy.
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdążyłsm jeszcze. Zapisuję się do kolejeczki. I zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  14. nie umiem robić frywolitek więc staję grzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z wielką przyjemnością się zapiszę:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. It's a wonderful present! Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mniam,,,, Piszę się i zapraszam do siebie na Candy: http://handmadebizutki-karolcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ustawiam się grzecznie w kolejce:))http://robotkowetoiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. zdążyłam jeszcze? bardzo bym chciała... takich kolczyków jeszcze nie ma w mojej kolekcji!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)

Wyplatane Opowieści