Countomat

30 mar 2011

160

Jako, że tylko Mały Karaluszek odpowiedział poprawnie na zagadkę z posta 158, to ona dostanie frywolną wielkanocną niespodziankę, a to coś na środku obrazka to mała foka :) Także dziękuję za odgadywanie wszystkim :) osoby, które odgadły, że to foka/fokarium zgadły troszkę na ślepo, bo tylko Karaluszek wypatrzył gdzie ten zwierz na zdjęciu jest :)
Karaluszku gratuluję i proszę o adresik :) na kasiax3 małpa gazeta.pl :)


A teraz troszkę z mojej twórczości :)
Takie oto kapcie sobie uszyłam. Pięta za szeroka i mi spadały stąd pomysł z dodaniem gumki, biała tylko w domu była, no to ją przemalowałam na czarno pisakiem :D a żeby się tak szybko nie wytarły przykleiłam je do podeszwy po japonkach którym się pasek urwał :)
Przepraszam za to, że ta może noga tak niezgrabnie wygląda w tej grubej skarpecie, ale jakoś mi się do zdjęcia nie chciało zmieniać a ja zmarzlak jestem ;) no i powiem jeszcze, że szyłam ręcznie, bo maszyny nie mam, ale to tak tylko raz, może jeszcze kiedyś drugie sobie zrobię, ale na więcej nikt mnie nie namówi ;)







A teraz będę się chwaliła - dużo :D
U Danusi złapałam licznik i w nagrodę dostałam taaaakie cuda. Ten obrazek jest taki ciemny z racji tego, że w takim miejscu na ścianie wisi , bo chciała pokazać, że już wisi :D akurat podpasował pod wolny haczyk :)




A świeczka jak pięknie cytrynowo pachnie, tylko już pół przez to wypaliłam ;) no i sezon karteczek wielaknocnych mi Danusia rozpoczęła :D
Dziękuję raz jeszcze, bardzo bardzo :)



Pochwalę się też tym co dostałam od Kasi.  Taaakie cuda:




 Kasiu jesteś wielka, broszka jest piękna! Dziękuję :)

A żeby mi nie było mało to jeszcze przyszłą przesyłka od Anety


Wszystko taaakie super :D przyda się zwłaszcza, że wielkanoc za pasem a ja mam z 20 kartek do zrobienia :)
Dziękuję Wam wszystkim za ten ogrom radości jaki towarzyszył otwieraniu tych paczek :)

Pozdrawiam serdecznie :) i Gratuluję jeśli ktoś dotarł do końca :D

4 komentarze:

  1. O co za miła niespodzianka:) Zaraz napiszę maila:)
    [Karaluszek]

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne kapciuchy i ile dobroci dostalas! cuda!

    OdpowiedzUsuń
  3. ciesze sie że przesyłeczka z mojego candy sie podobała i zycze wielu cudnych kartek

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)

Wyplatane Opowieści