Countomat

27 mar 2011

159

Nadal czekam na poprawną odpowiedź pod poprzednim postem, bo nikt nie zgadł dokładnie :)

A teraz pokażę pudełeczko, które niby zrobiłam ja, ale ja to tylko elementy skleiłam razem, bo te ozdobna część, to zamknięcie od pudełeczka, które dostałam w wymiance na wizażu, ale używam, go bez zamknięcia, a takie ładne nie mogło się zmarnować, to to ozdobiłam nim pudełko po Rafaello :)





A na dodatek candy w lemonade, same zobaczcie jakie cudne stempelki tam mają :)
Dostałam też śliczną wygraną w candy broszkę od Kasi, wróciłam już do domu i czekała na mnie, obfocę niedługo :) no i jeszcze prezencik od Daniusi za złapanie licznika, też niedługo wstawię zdjęcia :)
Dziękuję za obie wspaniałą niespodzianki! Piękności :)

1 komentarz:

  1. To może jakaś podpowiedź?;)
    [Niezalogowany Karaluszek pozdrawia]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)

Wyplatane Opowieści