Countomat

7 sty 2014

263 WOŚP!

Witajcie, jak widać po czestotliwości postów zapał do blogowania jakoś mi zmalał i nie działo się tu nic...
Powoli jednak wraca, więc czas nadrabiać zaległości.
Zacznę od najgorętszego tematu ostatnich dni!
WOŚP!
Cała rękodzielnicza blogosfera jest już pewnie przesycona tym tematem, ale może ktoś nie rękodzielniczy tu zagląda?

Mój wklad w aukcje Biżuteryjek dla WOŚP to:
- charms do bransoletki tęczowej, którą można licytować tutaj


- "pałeczki" do kolii Rho Ophiuchi


- kwiatek i listki do kolii leśnej Forest of Desire




- elementy z kryształkami swarovskiego do projektu Supernova


- baza do branosletki sutaszowa ziema


- i ostatnia baza do bransoletki sutaszowej czerwonej







Polecam wejść w inne aukcje użytkownika i podziwiać wszystkie kilkadziesiąt Biżuteryjkowym projektów.
A najlepiej wejść na bloga: bizuteryjkidlawosp.pl i tam podziwiać efekty prac, historie powstawania i poznać cały sztab pracujący nad ogarnięciem tego w całość! Do tego poznać gwiazdy jakie pozowały do sesji i całe ekipy wizażystek, stylistów, fotografów, którzy tak ja my za darmo przekazali na rzecz WOŚP kawał swojej pracy, czasu i dobrego serca!
Zapraszam gorąco :)

Pozdrawiam i mam nadzieję, że jeszcze tu ktoś zagląda :)

2 komentarze:

  1. Zagląda,zagląda! Piękne elementy wykonałaś. Podziwiam całą akcję i ludzi biorących w niej udział. I Ciebie też. Widać dużo pracy i dużo serca w każdym elemenciku. Buziolki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagląda, a nawet jak Cię tak długo nie było czytałam od początku;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)

Wyplatane Opowieści