Countomat

27 sty 2014

264 Odwdzięczyłam się...

... jakiś czas temu za szablon na bloga, jaki stworzyła mi MłodszaSiostra!
Pudełeczko/szkatułeczka z zatopionym w lakierze szkielecie liścia i śnieżynka około 15cm :)
Zatopienie liścia to chyba mój najlepszy pomysł decoupagowy w całej mojej "karierze" w tej technice i jestemz niego niesamowicie dumna :)
Nie widziałam nigdzie czegoś takiego jeszcze, więc Aga dostała coś równie unikalnego jak mój szablon.
Dziękuję raz jeszcze!







Przy okazji mocno już nie w czasie, jedna z bombek jakie zrobiłam przed ostatnimi świętami :)



Pozdrawiam wszystkich tuzaglądaczy jak zawsze :)
Coś komuś w oko wpadło? ;)

5 komentarzy:

  1. piękny podarunek za piękny szablon!
    robisz niesamowite rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Skrzyneczka prezentuje się uroczo, a śnieżynka jest po prostu boska!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuferek przecudnej urody. Siostra dostała naprawdę coś niesamowitego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)

Wyplatane Opowieści