Countomat

12 wrz 2012

232 etui-przydasiownik

Dziś etui na okulary, które zdekupażowałam na przydasiownik :)


Do wieczka przykleiłam cukieraska-idielnik ozdobionego ćwiekiem, frywolitkę i koronkami, na dowód, że to igeilnik, wbite dwie igiełki do koralikowania :)
Do tego w środku serweteczka frywolitkowa, jako podkładka pod kubek, bo jak to robótkować bez herbatki!?
Mi wtedy jakoś nie idzie ;)
A żeby nie było za mało, w komplecie były jeszcze herbatki i przydasie :)
plus dwa kaboszony w hafcie koralikowym.
Zrobiłam też mój pierwszy koszyk z papierowej wikliny, ale to zupełnie nie moja bajka chyba.

Może ktoś ma ochotę na wymiankę, bo kilka koszyczków przyjęłabym z wielką chęcią!
Pozdrawiam serdecznie :)

2 komentarze:

  1. Jaki elegancki! Żałuję, że też się nie przyjaźnię z wikliną, bo chętnie bym się z Tobą powymieniała

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja znam bardzo zdolną osóbkę, która jest mistrzem w wiklinie papierowej :) Znajdziesz ją pod tym adresem: http://bozenapetkiewicz.com/. Jest mega sympatyczna i myślę, że chętnie się zgodzi na wymiankę ;) Co do przydasiownika, uważam że jest świetny, wszystko w jednym miejscu. Uważam, że jest to bardzo fajny pomysł na wykorzystanie etui po okularach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)

Wyplatane Opowieści