Countomat

21 sie 2011

203 wymianka z Verhą :)

Jakiś spory już czas temu wymieniłam się z Verhą :) bo cudeńka ogniwkowe robi, że głowa mała! Ja zrobiłam pierścionek czarno czerwony, podobny już robiłam, tylko czarno zielony :) Wyszedł taki maczek :)
A jako, że praktycznie do każdej wymianki coś dorzucam, to tym razem z pierścionkiem poleciały kolczyki:

Ja dostałam taaaakie cudo! :D
Mówiłam już, że uwielbiam wymianki? :D

Ps. Zdjęcia są autorstwa Obdarowanej, ale ja się kiedyś dorobię aparatu, tylko kciuki trzymajcie, żebym w końcu pracę znalazła!

6 komentarzy:

  1. Śliczny maczek :) Ale cudeńko dostałąś, zazdroszczę :3 i kciuki tez trzymam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierścionek jest piękny. Super eksponuje się w parze z kolczykami. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kasia, kolczyki i pierścionek przepiękne! naprawdę się postarałaś i wyszło cudownie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)

Wyplatane Opowieści