Countomat

3 wrz 2011

204 wymianka :)


Miałam przyjemność organizować wizażową wymiankę biżuteryjnę "Bab(sk)ie Lato"
Ja wylosowałam White_sheep, która tam ukrywa się pod innym nickiem ;)
Zrobiłam dla niej bransoletę dwustronną, która miała odpowiadać hasłu: "spacer brzegiem morza o zachodzie słońca" a wiedząc jakie Owieczka lubi kolorki wybrałam brązy, które imitować miały znaleziony na plaży bursztynek :)

Prezentowała się tak (zdjęcia autorstwa obdarowanej!):




Do bransolety dorzuciłam zakładkę do książek, miało to wyglądać jak muszla z perłą w środku :)
A całość zapakowałam w takie pudełeczko:




Mam nadzieję, że się podoba i będzie się dobrze nosiło :)

Przypominam też o candy ;)


Oficjalnie też chciałam ogłosić, że mam pracę! :D i na nic nie mam czasu ;( ale coś tam kiedyś potworzę ;) w myśl zasady "nie potworzysz nie żyjesz" :P
Pozdrawiam wszystkich :)

15 komentarzy:

  1. Bransoletka jest świetna, bardzo podoba mi się pomysł i wykonanie jej jako dwustronnej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł świetny, i jeszcze te super kolorki - efekt jaki uzyskałaś bardzo mi się podoba.
    Gratuluję też pracy i życzę, żebyś jednak miała trochę czasu na tworzenie :)

    Przy okazji zapraszam na candy do nas: http://magiamozaiki.blogspot.com/2011/08/mozaikowe-candy.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za piękne rzeczy!!!! Nie można koło nich przejść obojętnie!!! Dwustronna bransoletka coś wspaniałego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne bransoletki potworzyłaś. Brawo.
    To bardzo dobrze, że wreszcie masz pracę Kasiu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powalająca bransoletka!!! kolory obłędne! pudełeczko też urocze niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za udział w naszym candy; obiecuję, że następnym razem przygotujemy coś nie niebieskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć!
    Już odpowiadam na Twój komentarz u mnie :) Ja wiem, że u Ciebie do wygrania tylko koraliki - tylko zasugerowałam, że gdybym je wygrała, to bym z nich zrobiła sutaszowe kolczyki :) Nie stać mnie niestety na Twoje cuda - a są naprawdę imponujące :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepraszam, jestem blondynką! Zmyliły mnie te koraliki na zdjęciach i myślałam, że można wybrać ich kolory a nie gotowy produkt :D I tak mam małe szanse na wygraną, więc przepraszam za zawracanie głowy.
    Prosze się mną nie przejmować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna bransoletka =) Dziękuję za udział w mojej rozdawajce. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna bransoleta!


    http://lupus-pilum-mutat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna bransoletka. Urzekła mnie zakładka i to pięęęęękne pudełko :)
    Gratuluję pracy. Ogarniesz się napewno! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. podziwiam za cierpliwość...świetnie tworzysz!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)

Wyplatane Opowieści