Countomat

16 lut 2011

145

Kolejne frywolne kolczyki :) pudełko zapałek oczywiście dla zobrazowania wielkości :)







Dostałam od Was ostatnio masę przemiłych komentarzy dziękuję za wszystkie i za każdy z osobna :)
Co do pofalowanej kartki to uczę się jak mi najłatwiej na własnych błędach :) a kartka jest pastelami maźnięta i wymyśliłam sobie, że żeby to się nie rozmazywało to spryskam lakierem do włosów i stąd pofalowanie, troszkę przesadziłam ;)
60 obserwatorów a bloguję dopiero od października, dla mnie to duży sukces :)
Trzeba by pomyśleć nad jakim rozdawnictwem z tej okazji, myślicie, że frywolne podkładki pod kubek będą dobre na tą okazję?
Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

2 komentarze:

  1. Śliczne frywolne maleństwa!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te plecionki! Zazdraszczam talentu! :)

    Praczet przy okazji kotów i nie tylko pojawić się musi - moje bożyszcze. :D

    A rozdawnictwa wszyscy blogerzy lubią, więc pewnie, że się nadadzą podstawki....wszystko się nada! :D Ustawię się w kolejce, a jakże! :) Z miłą chęcią! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)

Wyplatane Opowieści