Countomat

17 lut 2011

146

Znów się chwalę :D
Moje stopiszcza zajęły drugie miejsce w Art Piaskownicowym fotolifcie :)
Dziękuję! Zwłaszcza, że to moje pierwsze zdjęcie podesłane na taką zabawę :)
W ogóle rzadko kiedy robię zdjęcia nie biżuterii i nie kotom ;) Może jednak warto czasem coś pstryknąć :)

A wracając do kotów. Dziś koty mają swoje święto, doszło 14kg Whiskasa zamówionego na allegro, będzie czym świętować :D :D :D
A to moje kociątka, pomyśleć, że jeszcze przed chwilą wspinały mi się po spodniach, żeby je pogłaskać (albo, żeby sprawdzić co ciekawego na stole jest ;) ) a dziś mają już prawie 10 miesiący (brakuje 4dni).
Jak to na kotki przystało mają bardzo kobiece imiona, kota białołapa ma na imię Tofik (ale możne też Tofika, Tofiufia, Tofifencja, a jak niegrzeczna bywa i Tofifolem :D), natomiest kota szarobura to Killer (Kilerą - chol.. czasem też bywa;) albo Kilerinką).
Tak się prezentowały mają około 2 tytgodnie:

Tu około 2,5 miesiąca miały:




I pierwsza kąpiel :D

A to chyba moje ulubione zdjęcie :)

8 komentarzy:

  1. Ale fajne. Pozdrowienia os mojego Bonifacego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze raz gratuluję zasłużonego wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są!! Ja też mam bzika na punkcie kotów - teraz mam cztery, ale max. było 7! Tylko dlaczego te Twoje trafiły do Ciebie, gdy miały dopiero 2 tygodnie?
    PS. Dziękuję za udział w moim candy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)

Wyplatane Opowieści