Countomat

2 sty 2011

124

Ja już wiem, Wy czekacie ;)
Dziś obiecane wyniki.

Skład komisji sprawującej pieczę nad prawidłowym przebiegiem losowania: Ja, Niemąż... oraz "Maszyn Losujący" o czym za chwilę ;)

Tu zdjęcie "uczestniczek" zabawy, które zostawiły pod postem 111 komentarz zgodny  z zasadami :)





Potem  "świstak" siedział i zawijał  ;) (tak, robiłam za świstaka ;))

I przyszedł czas na przedstawienie "Maszyna Losującego". Tak wyglądał "przed" (cukieraski w środku :D). Niestety Maszyn tylko wypożyczony do celów losowania, zawartość nie jest moją własnością, jak i sam Maszyn.






Po ukręceniu karku, wybebeszeniu z cukierków, wrzuceniu do wnętrza losów wyglądało to tak:

Po czym nastąpiło skręcenie, potrząsanie, mieszanie i dużo dzwonienia Maszynowym dzwoneczkiem czapaczkowym ;)

Potem znów rozkręcanie i tym razem już wyciąganie losu :)


I tadatadatadam...
 Klaudia gratuluję :) jeśli zdążysz to jeszcze dziś jestem w Gdyni więc możesz wpaść odebrać osobiście ;) Jeśli nie to czekam na adresik 7 dni, a jeśli w tym czasie go nie dostanę to ponownie przeprowadzę losowanie, ale wtedy Mrycusiowi mogłoby być smutno ;)

Dziękuję wszystkim za udział w zabawie i nie wykluczam, że nie pojawi się następna kiedyś :)

Pozdrawiam Tuzaglądaczy i miłego dzionka życzę :)

6 komentarzy:

  1. GRATULUJĘ! Dziękuję za zabawę! Maszyn Losujący uroczy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisz mi Kathinno co Ty bys chciała, rozumiem że Poppy i...?szalik jaki do tego? Jaki kolor? Czy wełne masz upatrzona czy mam coś wybrać?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za głosowanie na moją ozdobę choinkową w konkursie u Agnieszki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)

Wyplatane Opowieści