Countomat

30 gru 2010

123

Na Diableskiego Młynu wyzwanie prac kilka :) (no chyba, że można tylko jedną to proszę o uwzględnienie tylko pierwszej :) (moje pierwsze wyzwanie, bo papierami to ja się od 3 tygodni zajmuję ;))
Pudełeczko po starym mp3, przed


No i po :)  (Elka poznajesz? ;))







Do kompletu powstał notesik :)
Tu przed...





I po :)




Przeróbka podwójna bo z tego... (stara szkatułka drewniana i ... opakowanie po biedroknowych chusteczkach :D)


Powstało to :) Szkatułka mocnoniedoskonała, tak ją pieszczotliwie nazwałam ;) wstążka już poprawiona i się nie pruje :)




I ostatnia praca na dziś, kalendarzyk, którego zdjęcia przed nie posiadam, ale jedyne co z nim zrobiłam to w miejsce "firmowego" znaczka nakleiłam ozdobiony kartonik i dodałam kilka maziajów tuszem, ale bardzo delikatnie :)

Gratuluję wszystkim, którzy dobrnęli do końca tego wywodu :D
Pozdrawiam ciepło i dziękuję za każdy komentarz :)

5 komentarzy:

  1. Poznaję ;) też tak robię z pudełkami :D - mam 2 takie pudełeczka na biurku :) Odnowiłam też tym papierem nudny biały abażur z IKEI - dawał piękne łagodne światło :D teraz służy kuzynce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne.Pozdrawiam

    Jeszcze chwila, jeden krok
    i wejdziemy w Nowy Rok.
    Niech się życie z górki toczy,
    niech Ci wiatr nie wieje w oczy.
    Spełnienia marzeń,
    wielu pięknych wrażeń.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)

Wyplatane Opowieści