Countomat

22 lip 2011

197 wyróżnienie i kolejny pierścionek

Piwi przyznała mi wyróżnienie
Za co bardzo dziękuję!

Jedną z jego zasad jest napisanie 7 faktów o sobie....
1. Uwielbiam rybę po grecku :D
2. Nie znoszę różowego!
3. Uwielbiam System of A Down (Serj Tankien ma cudny głos!).
4. W podstawówce miałam dobre oceny z plastyki/techniki tylko dlatego, że dobrze się uczyłam i psułoby mi to średnią :D Takie ze mnie beztalencie było ;)
5. Nie pijam kawy (no czasem zbożówkę :D) za to próbuję wszsytkich możliwych herbatek :D
6. Jem jak odkurzacz i ważę za mało :(
7. Niedługo zorganizuję na blogu candy, żeby uczcić długo oczekiwane zmiany w moim życiu :D i to że się starzeję, że niedługo 11 111 odwiedzin stuknie i 200 postów też, prawie ,  jeszcze 400komentarzy, jakby okazji było za mało ;)


Co muszą zrobić nominowane osoby?
- Umieścić podziękowania i link do blogera, który przyznał Tobie nagrodę.
- Skopiować i wkleić logo na swoim blogu.
- Napisać o sobie 7 rzeczy.
-Nominować 16 innych blogerów (nie można nominować blogera, który Wam przyznał nagrodę)
- Napisać im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji :)

http://kartki-ksiegi.blogspot.com/
http://sliwkowe-trzewiki.blogspot.com/
http://dekupazoweuroczysko.blogspot.com/
http://koralowokamykowo.blogspot.com/
http://maly-karaluszek.blogspot.com/
16 to ich może nie wyszło, ale co za dużo to niezdrowo ;)

A teraz obiecany pierścionkowy zwyklaczek :)



Ratunku!!! Zniknęły mi wszystkie blogi w obserwowanych! Da się to jakoś naprawić, odzyskać????

7 komentarzy:

  1. Jeśli mówiąc "zniknęły" masz na myśli, że w panelu bloggera Ci się wyświetla "nie obserwujesz żadnych blogów", czy coś w tym rodzaju, to nie ma się co martwić - czasem po prostu coś im się zwiesza w guglu, a po chwili wszystko wraca do normy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wyróżnienie :*
    A pierścionek uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Super! piwrewszy raz spotykam się z taką technikę robienia biżuterii:p
    Zapraszam do siebie: www.chatka-morella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie wiem czy faktycznie miałaś dobre oceny z plastiki tylko dlatego, zeby podniosło Ci to srednia... Na pewno beztalenciem nie jestes, patrząc na to, co nam tu serwujesz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej, Kochana dziękuję serdecznie za wyróżnienie. Jest mi niezmiernie miło z tego powodu.
    Ściskam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie dziękuję za przyznane mi wyróżnienie:) Bardzo się cieszę z tego powodu. Miłego dnia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję przepięknie za wyróżnienie! :* Ściskam po stokroć! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)

Wyplatane Opowieści