Countomat

30 maj 2011

189 ramka romantyczna :)

Teraz jeszcze znaleźć NASZE odpowiednie zdjęcie i postawić na honorowym miejscu :) Wyjątkowo mi się podoba jak na coś co robiłam ja ;)

A przy okazji wpasowuje się w wyzwanie ArtPiaskownicy (ramka jest, kwiaty są, lekko pomaziane żelowym długopisem - czego chyba nie widać, a że napisów gotowych nie ma to nie trzeba pisać ;)) i ma też Szufladowe 3 guziki :)

Zdjęciami się trochę pobawiłam, podobają mi się, choć wiem, że za wiele to na nich nie widać ;)







Pozdrawiam serdecznie :)

5 komentarzy:

  1. Piękna rameczka. Dziękujemy za udział w Szufladowym wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna różana rameczka. Dziękuję za udział w naszym guziczkowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Motyw róży zawsze przywodzi na myśl romantyzm. Cudo!

    Dziękuję za udział w Candy i zycze powodzenia w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, bardzo romantyczna! Dziękuję za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)

Wyplatane Opowieści