Countomat

5 maj 2011

180

Wychodzi na to, że Wielkanoc nie została jeszcze zamknięta, bo nie pokazałam kartek jakie dostałam! Ale tym razem już na pewno ostatnie Wielkanocne wieści w tym roku :)

Dziękuję Wam :)

Pochwalę się też przepięknymi kolczykami, jakie udało mi się wygrać w candy u Desire. Są absolutnie obłędne i bardzo "moje" od dziś należą do ulubionych :D
A że szczęście ostatnio mi dopisywało to czekam też na nagrody od Alayi , pocieszajkę Fabryki Spokoju, wygraną u Joanki oraz Wrzosowiska! A może jeszcze o czymś zapomniałam? ;)


A na sam koniec co nieco z mojej twórczości, wszystko na wyzwania CraftArtWork :)

Rowerowe ATC

Oraz zaległe tagi i cała książeczka z nich:





4 komentarze:

  1. cudna książeczka powstała:))
    dziękuję za udział w w zabawie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się nigdy nie poddaję! :D Znalazłam sposób - w chromie nie mogłam dodać komentarza na Twoim blogu, ale za to w Operze działa idealnie! :D No, wstrącam w końcu swoje 3 grosze.... :D Te tagi są cudowne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)

Wyplatane Opowieści