Countomat

5 maj 2011

179

Wyniki losowania przeprowadziłam tym razem za pomocą randoma, bo doba jest za krótka ;)
A ja wzięłam się za decoupage, pokoralikowałabym, czółenek też dawno w łapskach nie miałam, a tu jaką kartkę by trzeba zrobić...
Także nie przedłużam już:
Według moich obliczeń zwyciężczynią mojego drugiego rozdawnictwa jest ita01, której gratuluję  i proszę o kontakt na mój mail: kasiax3 [małpa] gazeta.pl w którym powinien się znaleźć adres do wysyłki oraz opis jak ma wyglądać magnesik i kolor podkładek :) (na te dane czekam tydzień)

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję Wam wszystkim za zainteresowanie moimi skromnymi "słodkościami".

4 komentarze:

  1. O kurczę, nie mam słów na takie szczęście! Zaraz zgłoszę się do Ciebie na maila - jestem taka podekscytowana:). Dziękuję wam Dziewczyny za gratulacje!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)

Wyplatane Opowieści