Countomat

15 gru 2010

117

Dziś na moim blogu przybyło kolejnego obserwatora :) to już 40 :)
Chyba dużo jak na dwa miesiące działalności, dziękuję, że chcecie do mnie zaglądać i za wszsytkie komentarze, same miłe słowa na temat moich plecioneczek, to motywujące! Zwłaszcza, że żadna galeria mnie nie chce.

Zapraszam też na candy tu

I obiecane karteczki z Pagatowych przydasiów plus dwie z śnieżynkami od Freesie :)

To moje pierwsze karteczki od czasów, kiedy się je robiło na technice/plastyce w szkole, więc to kilka latek temu było, nie są może idealne ale bardzo mi się podobają jak na moje talenty do chlapania klejem w koło i cięcia tak krzywo jak tylko się da :)














2 komentarze:

  1. Piękne te kartki! Nowy talent ujawniasz - cudnie:

    OdpowiedzUsuń
  2. karteczki przepiękne:))

    u mnie na blogu czeka na Ciebie niespodzianka:))pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)

Wyplatane Opowieści