Countomat

22 lis 2010

102

Kolejnym wygranym candy się chwalę. Tym razem u Sylla Q Madam.
Zabawa była z 50 w tytule. I Nagroda też iście 50tkowa! Otwieram paczką a tam śliczna sztruksowa portmonetka. I już obmyślam co z nią zrobić.

No i tak macam co dostałam i gapię się, aż coś w środku zaszaleściło, myślę sobie o jakiś liścik! No to dawaj... Czytać... A tam do poczytania nic w zasadzie, bo ileż można dwie cyferki czytać?
Jeszcze wgląd do środka...

Sylwia! Dziękuję Ci z całego serca, zaskoczyłaś mnie ogromnie!! Liczyłam na coś związanego z liczbą 50... Ale tego się nie spodziewałam. Chodziłam z uśmiechem na twarzy prawie cały dzień! Prawie, bo potem stało się coś złego :(
Dziękuję raz jeszcze!!! Coś mi się wydaje, że na kolejne zabawy będziesz miała więcej chętnych ;) 
Pozdrawiam wszystkich ciepło :)

1 komentarz:

  1. :):):)
    przeszło mi przez myśl , że pomyślisz , że to atrapa i chciałam zrezygnować haha

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)

Wyplatane Opowieści