Countomat

22 lut 2015

271 Cukieraski!

UWAGA, UWAGA!
 Do wygrania wisior z poprzedniego posta!
Serce z lodu.
Dla miłośniczek zimy, na pierwszy dzień wiosny, by złagodzić ból kończącej się chłodnej aury.
I dla każdego komu się podoba (nie będę przecież się ograniczała tylko do kobiet, nowoczesnym trzeba być a co!;)).

Zasady są takie, że dodajemy komentarz wyrażający chęć posiadania wisiora i standardowo linkujemy banerek na swoim blogu :)

Wisior otrzyma najbardziej pozytywny komentarz!
Zabawa trwa również na FB :)

Ps Jeśli zbierze się sporo chętnych będzie nagroda dodatkowa, może zakładka do książek?

Są chętni? :)

4 komentarze:

  1. Ten wisior jest wprost przepiękny! Więc postanowiłam spróbować szczęścia i się zgłosić! Zwłaszcza, że jestem fanką Twoich cudeniek!
    Niby serce z lodu a uczucia ciepłe budzi, w końcu pożądanie kojarzy się bardzo ciepło, nawet gorąco. A pożądanie wzbudza, oj wzbudza, zwłaszcza moje ;)

    bannerek na blogu widnieje: http://usmiechnieteoczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha to dla mnie ten wisior! Dla mnie - miłośniczki zimy! Trafiłaś w samo serce (sedno)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wisior. Oczywiście nie tylko wisior, łańcuszek też jest super. Świetne zestawienie kolorów ;)
    A w temacie czegoś pozytywnego... Cóż może być bardziej pozytywnego od miłości? Takiej od serca, pierwszego wejrzenia? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)

Wyplatane Opowieści