Countomat

3 cze 2013

258 Konkurs Royal Stone bransoletka beading

Kto do mnie zagląda ten wie, że lubię jak coś można na kilka sposobów wykorzystać,
Taką bransoletkę właśnie 2w1 zrobiłam na konkurs organizowany przez sklep RoyalStone.
Można i na bogato, można na skromno, dla każdego coś miłego.
Będzie jeszcze tego type pewnie sporo, nie tylko bransoletek, ale i naszyjników!






Jeśli moja praca Wam się spodobała/uznacie ją za najlepszą, będzie mi miło jesli na nią zagłosujecie :)
Można to zrobić klikając lubię to pod tym zdjciem, o TUTAJ
Dziękuję i pozdawiam znad sorbetu bananowo-pomarańczowego





6 komentarzy:

  1. już zagłosowałam

    ta bransoletka jest naprawdę genialna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na rozdanie u mnie :)
    http://daquerreblog.blogspot.com/2013/06/drugie-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem czy konkurs jeszcze aktualny, ale kliknełam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Jestem pod ogromnym wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)

Wyplatane Opowieści