Countomat

17 wrz 2012

235 koralikowo inaczej :)

Dziś relacja z wymianki wizażowej sprzed miesiąca bodajże jak nie dalej ;)
Zrobiłam 3 częsciowy prezent.

1. Notesik ozdobiony brick stitch'owym bratkiem w kolorze kobaltowym i stempelkami :)


2. Pierścionek, miał być duży więc jest, haft koralikowym,, kamień w środku kupiłam jako bronzyt:



Jedna z pierwszych moich prac w tej technice.
Nie pytajcie dlaczego tam jest biała nitka, na szczęście na żywo jej nie widać :D
3. Bransoletka zrobiona na drewnianej bazie, opleciona rękawem bluzki ;)
ozdobiona haftem koralikowym :)


Do tego standardowe przydasie dodawane do paczek zapakowałam w pachnący bukiet... czekoladą!







Uff chyba wszystkie zaległości do pokazania pokazane! :)
Miłego popołudnia wszystkim życzę :)

4 komentarze:

  1. Z wszystkich prezentów najbardziej spodobała mi się bransoleta. Świetny pomysł z tym rękawem bluzki! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko piękne, ale pierścionek to poezja... Boski :D Pomysł z bransoletką też świetny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności, ale pierścionek mnie rozłożył na łopatki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)

Wyplatane Opowieści