Countomat

1 paź 2011

207 i wyniki!

Przepraszam, że tak późno, ale siła wyższa, Ważne, że w terminie! :)

Zrobiłam zdjęcia, obrobiłam, żeby jakoś wyglądały i w ogóle... I zamiast je wyciąć i wkleić... Usunęłam je!
Godzina już późna i nie mam czasu (ani mi się juz nie chce szczerze powiedziawszy,bo przy żarówkowym świetle to się trzeba naskakać, żeby te zdjęcia były czytelne), będą zatem wyniki bez zdjęć, za co ogromnie przepraszam!

Nie nadwyrężając Waszej cierpliwości...

Joasiuna Ciebie proszę o szczegóły na maila :)

A niebieskości dostanie niespodziankę, albo papierową, albo koralikową według uznania :)

Pozdrawiam i gratuluję!

9 komentarzy:

  1. Ja? Ja? Ja? :) Ale super:D

    A powiedz mi co mogę sobie wybrać?:D

    Jak będziesz miała troszku czasu to skrobnij do mnie joasiaf10@o2.pl Bo mi się Twój mejl nie otwiera...:>

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję.
    Zapraszam na rocznicowe Candy do mnie.
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/2011/09/okoorocznicowe-candy-u-magdy.html
    Pozdrawiam. m.

    OdpowiedzUsuń
  3. O! fajnie :) dziękuję, postaram się odezwać za chwilę na maila :) i wybieram coś papierowego :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję szczęściarom:)
    Dziękuję za miłą zabawę i pozdrawiam ciepło:D

    OdpowiedzUsuń
  5. szczęściarom gratuluję, a przy okazji dziękuję za zabawę. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo gratuluję i...muszę przyznać, że bardzo zazdroszczę. Całuski i pozdrowionka. Dzięki za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj! Dziękuję za udział w candy i życzę szczęścia 21 października :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)

Wyplatane Opowieści