Countomat

10 lut 2011

140

Prezentowo :)

W prywatnej wymiance z Anetą z Drutowalni zrobiłam to:


Wiem, że zdjęcia okrutne, ale robione w nocy na ostatnią chwię, do tego była kolejna bransoletka czarno srebrna, potem była jeszcze jedna tym razem dla Kalisz-made, ale były już to kilka razy, więc nawet nie cyknęłam fotek :)

W zamian za to dostałam takie cuuuuda!




Tu dodatkowo mitenka od Leemonq'i dla pokazania jaki mam komplecik ;)
 No i czapka na moje szanownej głowie, tylko niewyspana byłam straszliwie ;)

Od Kasi z pracowni ino ino dostałam taką oto pocieszajkę wygraną w jej candy :)



A od Janeczki z Janeczkowa dostałam takiego ogromniastego anioła za złapanie licznika :)
 Dziękuję Pięknie za te wszystkie wspaniałości!


1 komentarz:

Dziękuję za każde słowo :)

Wyplatane Opowieści