Countomat

5 maj 2012

227 ostatnie zaległości na chwilę obecną :)

Nie udało mi się wczoraj, więc zaległości biżuteryjne wrzucam dziś :)

Zacznę może od tego, że wszechobecny wirus sutaszowy, mimo mojej niechęci wcześniejszej do tej techniki dopadł i mnie.
Sutasze wydawały mi się wielkie i ciężkie i nie dla mnie, do momentu aż w zeszłym roku na Jarmarku Dominikańskim nie pomacałam sobie takich na żywo, zaskoczyły  mnie swoją delikatnością! Jednakże byłam cały czas na nie, aż w końcu naoglądałam się tego tyle, że spodobało mi się!
Oczywiście nie wszystko i nie zawsze, ale jednak.
To moja pierwsze praca w tej technice, wisiorek zaczęty pod czujnym okiem wizażowej Tereni (na zlociku dekupażowym! :D)

Wiem, szału nie robi, idealny nie jest, no ale pierwsza praca nie może być inna ;)
A teraz hurtem koralikowo- pierścionkowo:


i wszystkie razem:
Powstały też bransoletka i wisiorek dla Luny, od której dostałam w zamian cudowną bransoletę sutaszową "Srebrne brzegi nadziei", którą można podziwiać tu.






Był też wisiorek:

Naszyjnik z candy niespodzianki, który wraz z kilkoma przydasiami wylądował już u nowej właścicielki :) Do noszenia na 3 sposoby :)




Oraz prezenty z Podaj dalej, kolczyki dla Czarnej Loli i Wisiorek dla Tygrysiego Oka :)
Oczywiście do zestawów dorzuciłam przydasie :)


Zapisy na kolejne podaj dalej nadal trwają, na zgłoszenia czekam do 12.05 :)

Pokażę też kosmetyczkę, którą uszyłam sobie kilka lat temu, stwierdziłam kiedyś, że potrzebuję, więc ot tak powycinałam i zszyłam ręcznie w coś takiego:

Jestem w końcu na bieżąco!
Więc teraz znikam i zabieram się za sprzątanie, gotowanie i realizowanie któregoś ze 150 pomysłów na minutę! :)
Miłego dnia wszystkim życzę :)

10 komentarzy:

  1. Tak oglądam i zachwycam się każdą kolejną rzeczą, aż tu nagle zuważam naszyjnik, który jest z moim posiadaniu. Bradzo Ci za niego dziękuję jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem na co patrzec.. wszystko jest takie..takie..takie.. niesamowite! sutasz bomba :D swietnie poszło jak na pierwszy raz :D pierścionki zawieszki!!! wszystko cudne :D ale największy pokłon biję bransolecie!!! PRZECUDNA!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cała biżuteria super, ale najpiękniejszy jest wisiorek i bransoletka dla Luny. Cudeńko!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak miło Kasiu, że o mnie wspominasz.Uczyłyśmy się nawzajem
    ja sutasz a Ty mnie koralikowania.
    A ten trzeci pierścionek jest mój.Przeuroczy jeszcze raz
    dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle same wspaniałości, aż sie napatrzeć nie mogę

    OdpowiedzUsuń
  6. wisiorek z kwiatem wprost cudowny. Powalił mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje wyplatane opowieści robią wrażenie... w szczególności bransoletka z kwadratów- misterna robota...a sutasz-rewelacja jak na pierwszy raz to nie ma się czego czepiać,bo wyszedł Ci naprawdę dokładny

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne rzeczy tworzysz:)dziekuję za udział w candy:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasia, ten sutaszowy wisior jest mega!!!! Baaardzo mi się podoba!!! I bransoletka kwadratowe number 1.
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)

Wyplatane Opowieści