Countomat

7 lis 2011

215 wizażowa wymianka :)

Po raz drugi miałam przyjemność organizować wymiankę na wizażu :)
Tematem jej było: "Były lody na ochłodę, teraz jesień czas osłodzić" w skrócie słodka jesień.
Trzeba było wybrać slowo klucz, które miało być natchnieniem do zrobienia prezentu, a jako, że wymianka dla osłody to miała to być jakaś słodkość ;)
Okazało się, że spora grupa dziewczyn ze słodkości to najbardziej lubi kawę, mnie też trafiła się taka osóbka, moje hasło brzmiało: mrożona kawa, tudzież kawa po wiedeńsku, a prezent wyglądał tak (na zdjęciu tylko jeden kolczyk, bo drugi w momencie, kiedy miałam do dyspozycji aparat miał jeszcze nie pochowane nitki;)):

A to już zdjęcia, które zrobiła obdarowana :)
Była do tego oczywiście słodkość: czekolada o smaku... mrożonej kawy! Zapakowałam ją w "czekoladową" karteczkę :)

I pochwalę się jakiego TŻta mam zdolnego :D
Takie kanapeczki mi serwuje :)

Ps. Licznik złapała Renata z bloga Dzieła Madame, której gratuluję i w ciągu tygodnia postaram się wysłać nagrodę :)
Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)

6 komentarzy:

  1. To ja się pochwalę, że jestem szczęśliwą właścicielką tych śliczności :) I przepraszam najmocniej, że zapomniałam przesłać zdjęcia :( Zakręcona jestem ostatnio okrutnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udział w zabawie na moim blogu;)
    Proszę o przesłanie adresu do wysyłki;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kawa to jest to ;) Fajna wymianka. Kanapki również :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż mi się kanapki z dżemem zachciało! :D

    Dzięki za udział w candy! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)

Wyplatane Opowieści